SUNTEM ÎN FUNCȚIONARE. ACUM REDUCERI DE 70% LA TOATE ARTICOLELE DIN CATEGORIA DE LICHIDĂRI!

ÎNTREBĂRILE FRECVENTE PRIVIND OPERAȚIUNILE NOASTRE ÎN TIMPUL STĂRII DE URGENȚĂ

INFORMAȚII GENERALE ÎN TIMPUL ACȚIUNILOR ÎMPOTRIVA CORONA VIRUSULUI COVID-19

Continuăm să funcționăm în totalitate, cu excepția efectelor reglementărilor guvernamentale privind închiderea magazinelor de marcă. Acceptăm, procesăm și trimitem comenzi prin magazinul nostru online în mod normal. Există doar întârzieri minore de procesare și transport.

RECOMANDĂRI PRIVIND PLĂȚILE

În acest moment încă este posibilă achitarea în numerar la livrare. Totuși vă recomandăm, în măsura în care ar fi posibil, să plătiți în avans cu cardu. Serviciul de curierat ne solicită să reducem livrările cu achitare în numerar din motive de sănătate și siguranță a angajaților/curierilor lor.

DACĂ FAC O COMANDĂ PRIN MAGAZINUL ONLINE, OARE MI VOR FI LIVRATE PRODUSELE?

Da, procesăm și livrăm comenzile cât mai repede cu putință.

OARE POT SCHIMBA ADRESA DE LIVRARE?

Da, schimbarea poate fi făcută înainte de trimiterea comenzii, contactând serviciul nostru pentru clienți la numărul +40 731 89 69 . Dacă comada a fost deja expediată, puteți contacta serviciul de curierat, care face livrarea, și să solicitați livrarea la o adresă diferită.

CE TREBUIE SĂ FAC, DACĂ DORESC SĂ ANULEZ COMANDA?

Trimiteți-ne un e-mail cât mai curând posibil la info@nordblanc.ro sau contactați serviciul nostru de informații pentru clienți la numărul +40 731 89 69.

OARE TREBUIE SĂ RESPECT TERMENUL DE 30 DE ZILE PENTRU RETURNAREA PRODUSELOR, DACĂ NU DORESC SAU NU POT MERGE LA OFICIUL POȘTAL DIN MOTIVE DE SĂNĂTATE?

Nu, nu trebuie să respectați termenul de 30 de zile. Acceptăm returnări în termen de 90 de zile pentru mărfurile achiziționate începând cu data de 15.02.2020. Mai multe informații privind returnarea bunurilor AICI.

CÂND ÎMI VEȚI RESTITUI BANII PENTRU COMENZI ANULATE, BUNURI RETURNATE SAU RECLAMAȚII?

Returnările sunt procesate în continuare cu o ușoară întârziere din cauza limitărilor operaționale la Departamentul de Returnări. Rambursarea a avea loc fără întârzieri nejustificate în același mod în care ați plătit pentru comandă. În caz de achitare cu numerar la livrare, banii vor fi restituiți prin transfer bancar.

CE TREBUIE SĂ FAC, DACĂ DORESC SĂ FAC O RECLAMAȚII PRIVIND BUNURI ACHIZIȚIONATE PRIN MAGAZINUL ONLINE?

Reclamările vor fi procesate cel târziu la termenul stabilit de lege. Mai multe informații AICI.

Trimiteți reclamația cu o copie a dovezii de achiziționare și o descriere a defectului la:

DAL SPORT SRL
c/o NORDBLANC
Calea Făgărașului 49
Brasov  500053