Sigur doriți să efectuați această acțiune?
Dacă bunurile nu vă convin, vi le schimbăm cu plăcere!
Procedura de schimbare/returnare a bunurilor în termen de 30 zile
1. Completați formularul pretipărit care v-a sosit în colet pentru returnare împreună cu factura de comandă. Dacă formularul vi s-a rătăcit pe undeva, nu-i nimic, îl puteți descărca de AICI și apoi să îl tipăriți din nou.
2. Bunurile pe care doriți să le returnați, introduceți-le nefolosite în ambalajul original, împreună cu formularul completat și o copie după factură.
3. Străduiți-vă să ambalați cutia în așa fel încât în timpul transportului să nu se deterioreze aceasta sau conținutul ei. Cel mai mult se potrivește folia cu bule, hârtia de ambalat sau o cutie mai mare, însă serviciul oferă și o pungă din plastic mai rezistentă. Important este să nu lipiți peste cutia originală de la încălțăminte pe care ați putea să o depreciați!
4. Bunurile ambalate se vor trimite la depozitul nostru de pe adresa:
DAL SPORT SRL
c/o NORDBLANC
Calea Făgărașului 49
Brasov - 500053
În niciun caz să nu trimiteți bunurile contra ramburs! O astfel de expediere nu va fi preluată și cerința Dvs. nu poate fi rezolvată. Recomandăm să trimiteți coletul recomandat și totodată să îl asigurați la nivelul prețului bunurilor. Este vorba despre serviciul oferit de curieratul rapid la expedierea coletului. În cazul în care în timpul transportului s-a întâmplat ceva cu coletul, după prezenatrea chitanței de predare, vă veți primi banii înapoi.
După sosirea bunurilor vom face verificarea lor și vă vom informa cât mai curând pe e-mail asupra termenului presupus de rezolvare, precum și despre reexpedierea către Dumneavoastră a bunurilor.
Perioada de schimbare a bunurilor depinde de stocurile din depozit în momentul respectiv, dar, dacă avem bunurile pe stoc, bineînțeles că vă trimitem înapoi mărimea solicitată.
1. Bunurile trebuie să se returnaze în termen de 30 zile de la primirea lor.
2. Bunurile nu trebuie să fie purtate și trebuie să fie corespunzătoare pentru vânzarea ulterioară.
3. Bunurile trebuie să fie ambalate în ambalajul original care nu trebuie să fie depreciat. Contează orice utilizare a benzii adezive, înscrisurile, înscrisurile, etichetările, orificiile, poluarea, grăsimile, umiditatea ș.a.m.d.
4. Bunurile se probează doar într-un interior curat și uscat, deoarece cerința dumneavoastră privind reclamația sau returnarea bunurilor poate fi rezolvată pozitiv numai în cazul în care bunurile trimisee vor fi curate, nedepreciate, nespălate, uscate și cu etichetele originale.
5. Încălțămintea cumpărată se probează numai pe o suprafață curată și uscată, spre exemplu acasă, pe covor, pe pardoseala din cameră etc. Dacă vă decideți să schimbați încălțămintea sau să faceți reclamație și tălpile vor prezenta semne de purtare și uzură (fie și ușoară), cererea dumneavoastră nu poate fi recunoscută. Cutiile de încălțăminte constituie o parte integrantă a produsului și în caz de returnare sau schimbare a bunurilor trebuie să fie trimise cu încălțămintea în interior și în perfectă stare.
6. Dacă pe parcursul soluționării privind returnarea bunurilor se va constata că bunurile sunt depreciate într-un mod care nu se putea întâmpla în fabricația lor (zgârieturi, pete, fermoarele trase ș.a.) este necesar să luați la cunoștință faptul că vi se vor returna bunurile pe cheltuiala dumneavoastră.
Înainte de a vă decide să reclamați bunurile, vă rugăm să citiți regulamentul privind reclamațiile, în care veți găsi toate informațiile privind reclamația bunurilor și totodată aici sunt menționate toate drepturile și obligațiile vânzătorului și cumpărătorului.
Sigur doriți să efectuați această acțiune?